Eerst het woord en dan het beeld. Dat is het geheim van een goed filmpje. Dat lijkt logisch, maar je mot ze de kost geven; al die filmers die pas na het filmen gaan bedenken wat ze eigenlijk ook alweer willen zeggen. Dan heb je heel vaak heel mooie beelden die eigenlijk nergens over gaan.
Die fout ga jij dus niet maken. Tenminste, als je iets wil bereiken met je boodschap. Dan bel je mij en gaan we zitten. Even goed praten over wat je eigenlijk vertellen wil. Aan wie. En waarom. En wat het kost.
En dan: taraaa, een scenario dat aan alle kanten klopt. Een helder verhaal over de beste manier om jouw boodschap voor het voetlicht te brengen. Grappig als het moet, serieus, gevat of wat dan ook, maar altijd: spot on. Een optimaal verhaal in een vorm die past bij een boodschap die moet blijven hangen. Van 5 seconden-bumper tot een bedrijfsverhaal van een half uur. Als jij weet wat, zorgen wij voor het hoe. Met dezelfde toffe beelden, maar dan wel met een verhaal dat staat. Foto: Onno en Sjors tijdens de opnamen van een serie promo's voor het centrum van kunst en cultuur De Blauwe Schuit in Hoorn.
Comments