Zoeken
  • Martine Klaassen Bos

Wie ben jij eigenlijk?

Hoe kom je over als merk? Een vraag die ieder bedrijf zich zou moeten stellen. Je begint iets en dan zie je wel. Als je succesvol bent, doe je iets goed, nietwaar? Zo gaat dat vaak. Maar weet je eigenlijk hoe mensen jou zien? En klopt dat met hoe jij dénkt dat mensen jou zien? Ik word steeds vaker gevraagd om mee te denken over dit onderwerp, over 'brand image'. Met name wanneer het de communicatie betreft. Welke taal past bij je, hoe vertaal je de merkwaarden naar een begrijpelijk verhaal, waar sta je in de maatschappij?


Het vraagt lef om naar jezelf te kijken. Maar gaandeweg ontdekt ieder bedrijf en iedere organisatie dat jezelf een spiegel voorhouden een hoop duidelijkheid schept. Weten wie je bent, in een diffuse wereld, dat is nogal een bonus. Brand identity, kijken naar je complete plaatje. Daar word je best blij van.






1 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven